eVIR Vállalatirányítási rendszer a felhőből - logo

eVIR -Vállalatirányítási rendszer

a felhőből, bárhol, bármikor

  • Nem győzi tartani a határidőket?
  • Küszködik a jelenlegi számlázó programjával?
  • Követhetetlen a raktárkezelés?
  • Megunta az adatok „másolás-beillesztés” továbbítását?
  • Hibát hibára halmoz a megnövekedett adminisztráció miatt?
  • Unja, hogy mindent többször kell ellenőriznie?
  • Átláthatatlanok a folyamatok?
  • Szükséges lenne angolul is?
"

Nem kell így lennie!

Könnyítse meg életét és válassza az eVIR Standard csomagját!

Az eVIR 0-24 órában, a hét minden napján segíti a munkáját.

Az eVIR több, mint egy számlázó program: komplett vállalatirányítási rendszer.

"

Számlázás – Készletnyilvántartás – Pénzügy – Logisztika – Webshop kapcsolatok – Dokumentumok – Szerződések
és még sok más!

eVIR különböző eszközökön

Néhány érv az eVIR mellett

Miért érdemes minket választani?

 

  • Több, mint 20 éve a szakmában
  • Folyamatos fejlesztés
  • A program megfelel a hatályos jogszabályoknak
  • Minden eszközről könnyen kezelhető
  • Otthonról, bárhonnan, VPN kapcsolat nélkül is használható
  • A számlát, a kiállítást követően az eVIR  automatikusan elküldheti a vevő email címére
  • Az automatikus számlaküldés a szerződésnyilvántartás beállításai alapján tömegesen is meg tud történni
  • Bármilyen webshop-pal könnyen összeköthető
  • Felhasználóbarát
  • Angol nyelven is
  • Támogatás, oktató videók
"

Előfizetőink

Néhányan, akik már az eVIR-t választották

Hertz Autókölcsönzés logó

„2021 április óta használom az eVIR-t.
Az eVIR modulok és funkciók átláthatóak, logikusak, könnyen kezelhető, a számlázáson kívül plusz funkciói is vannak.Bármi probléma van, szinte azonnal kapunk segítséget, mindig van aki megoldja, ha valami összekavarodik. Teljesen felhasználóbarát.

Különösen szeretem benne, hogy minden benne szereplő adatra rá lehet keresni, bármilyen változtatást/fejlesztést kértünk eddig, mindegyik gyorsan elkészült, alig várom, hogy a számlákhoz csatolni tudjuk a mellékleteket és azokkal együtt tudjuk kiküldeni őket.
A fent leírtak miatt ajánlom másoknak is.”

Gombos Krisztina

Hertz

KaraTech Kft.

„Az eVIR rendszert cégünk, a KaraTech Kft már több, mint 5 éve használja. Az eVIR mint vállalatirányítási rendszer minden igényünket kielégíti. A legjobban azt szeretjük benne, ha felmerül valamilyen problémánk, akkor az ügyfélszolgálatukhoz fordulva készséggel szakértő segítséget nyújtanak még olyan esetben is, amikor nem kimondottan eVIR funkcióról van szó. Kb. 1,5-2 éve jutottunk el odáig, hogy az egyébként már léterző WooCommerce összekötést aktiváltattuk a rendszerben, ez azóta rengeteg munkaórát spórolt meg nekünk. Amikor felmerült olyan eVIR-ben még nem létező, de a webáruházunkhoz vagy a kezeléshez szükséges kényelmi fejlesztés igénye, a BC.HU Kft munkatársai azt 1-2 nap alatt lefejlesztették, letesztelték, és azóta is tökéletesen működik. A rendszernek rengeteg funkciója van, abban mindenki megtalálhatja a neki szükséges modulokat. Az eVIR rendszert nyugodt szívvel ajánlom minden olyan kis-közép és nagyvállalatnak, aki egy olyan vállalatirányítási rendszert keres, ami mögött egy korrekt, jól kommunikáló, rugalmas, szakértő és nem utolsósorban megbízható csapat áll.”

Kara Tech Kft.
Ügyvezető: Karagich Attila
https://aszivattyus.hu/ webáruház

BCB Higienia logo

„UNAS webshoppal összekötve használjuk az eVIR rendszert. Nem kell különböző programokat használnunk a különböző feladatokra, mindent egy rendszerben tudunk kezelni. Ez így nagyon kényelmes. Külön megnyugtató a tény, hogy a szoftver mögött mind szakmailag, mind emberileg kiváló csapat áll.
Most is az eVIR-t választanám.”

Hertz Autókölcsönzés logó
„2021 április 1. óta használjuk az Evirt

előnyei:

– átlátható
– felhasználó barát, könnyen kezelhető
– követhető a számlák kiállítása és kiküldése
– sok szűrési lehetőség van
– exportálás xlsx, csv-be
– követhető a számlák előzményei”

Magos Zsuzsa

Hertz

Családfa Kft. logó

„Mivel egy nagyon speciális üzletágban dolgozunk, így elengedhetetlen volt, hogy egy személyre szabott, igényeinknek megfelelő belső rendszert alakítsunk ki. Szerencsénkre, hamar rátaláltunk az eVIR-re, amelyet már több mint 15 éve (?) használunk belső rendszerünkként, és azóta se okozott csalódást. A rendszer felépítése logikus és könnyen átlátható, így új munkatársaink is hamar megtanulják annak használatát. Az évek során folyamatosan bővítettük a rendszert, és bármilyen ötletünk is támadt, kéréseinket minden alkalommal ki tudták elégíteni. Ennek megfelelően most már a mindennapi munkafolyamataink elvégzése mellett a cég pénzügyei, dokumentumkezelése és az ügyfeleinkkel való kapcsolattartás is ezen a platformon keresztül működik.

Minden olyan cégnek ajánlom az eVIR rendszert, aki egy megbízható, felhasználóbarát és személyre szabott vállalatirányítási rendszert keres, amely mögött egy profi és nagyon készséges csapat áll.”

Galovics Gergely
Ügyvezető Igazgató
Családfa Kft.

FókuszComputer logó

„Az EVIR-t 2016-óta használjuk.Az EVIR nagy előnye, amiből a hátrányai is erednek, a böngésző alapú működés. Komoly szemléletbeli átállást kíván meg a felhasználóktól, akik eddig kliens alapú rendszert használtak. De amint megszokja és megtanulja a használatot, onnantól minden előnyét tudja élvezni. Platform és munkaállomás független használat. Mindenhol és mindenen használható, amin egy böngésző elindul. Funkcionális felépítése kielégít minden igényt. Az adatbázis szemléletű használat sokat segít a keresésekben, kimutatásokban. Szinte minden személyre szabható, formalizálható. A felhő alapú működés biztosítja, hogy megfelelő erőforráson lehessen a rendszert futtatni. A rendszer folyamatosan bővítik, frissítik és minden felmerülő új feladatnak megtudják feleltetni, és mindezt gyorsan és pontosan. Amennyiben homokszem kerülne a gépezetbe, akkor is profin, gyorsan és szakszerűen javítják a hibát.

Köszönjük a régóta tartó eredményes együttműködést és a jövőben is számítunk az EVIR profizmusára.”

Fekete Attila, FókuszComputer

Hertz Autókölcsönzés logó

„2021. november végétől használom az Evirt.
Legfőképp az átutalásos számlákkal foglalkozom, azzal a részével teljesen meg vagyok elégedve, könnyen és gyorsan lehet vele számlázni.
Jól lehet használni a szűrőket, és a keresősávot.”

Rácz Dzsenifer

Hertz

„Az eVIR rendszerét még a korábbi időszakból használjuk, mely könnyen kezelhető, számunkra kezdetekben főként számlázásra használatos rendszerként a munkánk támogatására.

A kezelhetősége egyszerű, gyors és minden böngészőből könnyen elérhető, hatékony eleme a rendszereteknek, melyet az évek során – személyes tapasztalatunk alapján állítjuk – a kor igényeit gyorsan lefedve fejlesztettetek.

Az eltelt évek használata során más rendszerekkel időszakosan összehasonlítottuk ár-érték és web – böngészőből történő használat szempontjából és az eVIR mellett döntöttünk.
Munkátokhoz egészséget kívánunk!”

Lukács Laszló – Flexible System Global Kft.

eVIR Vállalatirányítási rendszer a felhőből - doboz

Mit tartalmaz az eVIR Standard csomag?

  • termékek és szolgáltatások nyilvántartása
  • raktári készletinformációk kezelése
  • partner nyilvántartás
  • számlázás, szállítólevél kezelés
  • papír számla nyomtatás vagy eSzámla küldés emailben
  • pénzügyi számlanyilvántartás kiegyenlítési információkkal
  • automatikus egyenlegközlők és fizetési felszólítások
  • korlátlan számú raktár kezelése
  • komplett pénzügyi folyamatok (bank, házipénztár)
  • értékesítési statisztikák
  • és még sok mást

Mennyibe kerül?

24 900,- Ft + ÁFA/hó

1. hónap ingyenes

24 900,- Ft + ÁFA/hó
0 Ft

"

Tartozzon Ön is elégedett ügyfeleink közé!

PRÓBÁLJA KI INGYEN!
Regisztráció nélkül, kötelezettségektől mentesen.

 

100% ELÉGEDETTSÉGI GARANCIA!
Nincs hűségidőszak, nincs kötelezettségvállalás.

Az első hónap INGYENES.

Ha több időre van szüksége a döntéshez, akkor igényeljen egyedi próba rendszert, ami költség- és kötelezettségmentes, valamint
nincs időben sem limitálva a használata!

Az ingyenes első hónap KIZÁRÓLAG  az alábbi jelentkezési lap kitöltésével igényelhető:

Válasszon az alábbiak közül:

4 + 13 =

ite when changes are made via PBX-->