WordPress+
Woocommerce – webshop szinkronizálás
Speciális ajánlat speciális ügyfeleknek,
kedvezmények, kiemelt ügyfelek kezelése
és még sok más!
Költség- és kötelezettségmentesen
akár azonnal ki is próbálható!
Az eVIR-Woocommerce szinkronizálással könnyen, gyorsan, egyszerűen lehet B2C webshopot kialakítani és üzemeltetni, mert:
- teljes folyamat kezelése: ajánlatból vevői rendelés készítés, amiből ha szükséges készülhet szállítói rendelés, amit raktári bevételezéskor is fel lehet használni. A vevői rendelés alapján készletfoglalás automatikusan vagy manuálisan, igény esetén szállítólevél-, majd vagy a rendelés vagy a szállítólevél alapján számla készítés
- számlák és fizetési felszólítások, egyenlegközlők küldése akár közvetlenül emailben is
- komplex logisztika: minden egyes termékről lehet tudni, hogy mikor, kitől, mennyiért lett vásárolva, milyen raktárakban és bizonylatokon járt, majd mikor, kinek, milyen számlán lett értékesítve mekkora árréssel
- sokrétű árképzés: bármennyi árkategória kezelése, árkategóriánként akciós árak kezelése, partnerenként és cikk kategóriánként beállítható kedvezmények, partnerenként és termékenként megadható egyedi árak, stb.
- közvetlen kapcsolat WooCommerce webshoppal: csak az eVIR-be kell felvinni a termékek adatait, és az eVIR fel tudja tölteni a B2C webshopba, a módosításokat is tudja automatikusan szinkronizálni, árakat, pontos készletinformációkat akár pár percenként is szinkronizálni tudja. A WooCommerce-ben keletkezett rendelés adatait le tudja tölteni és ugyanabba a vevői rendeléskezelő részbe érkezik, ahol a B2B webshop vagy a manuális rendelés rögzítés történik
- saját belső B2B webshop, ami lehet publikusan elérhető vagy zártkörű (előzetes regisztrációhoz kötött), valós idejű készletinformációval dolgozik, a partner a saját árait láthatja, tud olyan rendelést is leadni ami készletet foglal elkerülve a túlértékesítést. Láthatja a korábbi rendeléseit, számláit is stb.
- lehetőség van több telephely kezelésére, telephelyenként több raktár is lehet, minden telephelynek önálló bizonylat sorszáma van, a pénzügy viszont közös. Ezzel akár saját raktárkészlete is lehet a különböző webshopoknak, fizikai üzleteknek.
- komplett pénzügyi háttér vevői és szállítói számlák kezelésével, több bankszámla és házipénztárak lehetőségével,
- dokumentumkezelés, scannelt és elektronikusan keletkezett fájlok tárolása, partnerekhez, bizonylatokhoz, objektumokhoz rendelése
- feladat- és projektkezelés csoportmunka szemlélettel, határidők kezelésével
- termékkategóriák létrehozása
Ez még nem minden!
További tulajdonságok:
- rugalmas - modulokból épül fel, éppúgy megfelel egy kisvállalkozónak, mint a nagyobb cégeknek
- megfelel az aktuális jogszabályoknak, NAV Online Számla kompatibilis
- folyamatos fejlesztés
- online számlázás, e-számla
- minden eszközről használható: mobiltelefonról, IPhone-ról, tabletről is
- platformfüggetlen: Windowsról, Mac-ről, Android-ról
- bármelyik böngészőből használható, Chrome, Firefox, Edge, stb.
- könnyen kezelhető, felhasználóbarát
- támogatja az e-kereskedelmet: bármilyen webshop-pal összeköthető (API)
- emailben küldi a számlát automatikusan, csatolmányként
- automatikus fizetési emlékeztető/felszólítás emailben
- bármilyen devizanemben számlázhatsz
- telepítés nélkül, azonnal használhatod
- otthonról is, home-office-ban VPN kapcsolat nélkül
- korlátlan számú felhasználó
- korlátlan számú partner
- statisztika készítése, exportálás táblázatként
- biztonságos: rendszeres karbantartás és mentés
- angol nyelven is: memcsak a bizonylatokat lehet angolul is elérni, hanem a kezelőfelület nyelve is átállítható angolra.
- és még sok más!
Nézd meg részletesen mit tartalmaznak a modulok, melyik verzió milyen modult tartalmaz!