+36-20-220-4000 hello@evir.hu

Webáruház

Az eVIR támogatja a legnépszerűbb webáruházakat

Az eVIR bevezetése esetén nagyon sok minden automatizálható, egyszerűsíthető, a folyamatok összekapcsolódnak. Egy helyen tárolódik minden szükséges adat, komplex lekérdezésekkel segítik a cég működését.

Költség- és kötelezettségmentesen akár azonnal ki is próbálható!

"

Wordpress, WooCoomerce és eVIR logo

B2C és B2B e-kereskedelemhez is eVIR!

Alkalmas egyéni vállalkozók, KKV, de akár nagyobb cégek részére is. 

Az eVIR több, mint egy online számlázó program. Az online kereskedelem nélkülözhetetlen eszköze. Nagyon jól integrálható a népszerű webshopokhoz, mint pl. a WordPress alapú webáruházakhoz, amelyek WooCommerce-t használnak, az UNAS– és Shoprenter webshopokhoz is. Moduláris felépítéséből adódóan igen rugalmas, könnyen kezelhető, felhasználóbarát.

A webshopokba az eVIR-ben levő termékek közül a kijelöltek, de akár több ezer termék is szinkronizálódhat!
Teljes folyamatokat kezel, mindent egy kézben tart:

  • teljes folyamat kezelése: ajánlatból vevői rendelés készítés, amiből ha szükséges készülhet szállítói rendelés, amit raktári bevételezéskor is fel lehet használni. A vevői rendelés alapján készletfoglalás automatikusan vagy manuálisan, igény esetén szállítólevél-, majd vagy a rendelés vagy a szállítólevél alapján számla készítés
  • közvetlen kapcsolat WooCommerce webshoppal: csak az eVIR-be kell felvinni a termékek adatait, és az eVIR fel tudja tölteni a WooCommerce webshopba, a módosításokat is tudja automatikusan szinkronizálni, árakat, termék tulajdonságokat, képeket, pontos készletinformációkat akár pár percenként is szinkronizálni tudja. A WooCommerce-ben keletkezett rendelés adatait le tudja tölteni és ugyanabba a vevői rendeléskezelő részbe érkezik, ahol a többi külső B2C webshop, az integrált B2B webshop vagy a manuális rendelés rögzítés történik
  • közvetlen kapcsolat UNAS webshoppal: csak az eVIR-be kell felvinni a termékek adatait, és az eVIR fel tudja tölteni a UNAS webshopba, a módosításokat is tudja automatikusan szinkronizálni, árakat, termék tulajdonságokat, képeket, pontos készletinformációkat akár pár percenként is szinkronizálni tudja. Az UNAS webshopban keletkezett rendelés adatait le tudja tölteni és ugyanabba a vevői rendeléskezelő részbe érkezik, ahol a többi külső B2C webshop, az integrált B2B webshop vagy a manuális rendelés rögzítés történik
  • közvetlen kapcsolat Shoprenter webshoppal: csak az eVIR-be kell felvinni a termékek adatait, és az eVIR fel tudja tölteni a Shoprenter webshopba, a módosításokat is tudja automatikusan szinkronizálni, árakat, termék tulajdonságokat, képeket, pontos készletinformációkat akár pár percenként is szinkronizálni tudja. A Shoprenterben keletkezett rendelés adatait le tudja tölteni és ugyanabba a vevői rendeléskezelő részbe érkezik, ahol a többi külső B2C webshop, az integrált B2B webshop vagy a manuális rendelés rögzítés történik
  • saját belső B2B webshop, ami lehet publikusan elérhető vagy zártkörű (előzetes regisztrációhoz kötött), valós idejű készletinformációval dolgozik, a partner a saját árait láthatja, tud olyan rendelést is leadni ami készletet foglal elkerülve a túlértékesítést. Láthatja a korábbi rendeléseit, számláit is stb.
  • párhuzamosan akár az összes fenti webshop-típus is támogatható, mindegyikből egy-egy példány összeköthető az eVIR-rel
  • a fentieken kívül egyedi webshop kommunikáció kialakítására is van lehetőség API hívásokon keresztül
  • számlák és fizetési felszólítások, egyenlegközlők küldése akár közvetlenül emailben is
  • komplex logisztika: minden egyes termékről lehet tudni, hogy mikor, kitől, mennyiért lett vásárolva, milyen raktárakban és bizonylatokon járt, majd mikor, kinek, milyen számlán lett értékesítve mekkora árréssel
  • sokrétű árképzés: bármennyi árkategória kezelése, árkategóriánként akciós árak kezelése, partnerenként és cikk kategóriánként beállítható kedvezmények, partnerenként és termékenként megadható egyedi árak, stb.
  • lehetőség van több telephely kezelésére, telephelyenként több raktár is lehet, minden telephelynek önálló bizonylat sorszáma van, a pénzügy viszont közös. Ezzel akár saját raktárkészlete is lehet a különböző webshopoknak, fizikai üzleteknek.
  • komplett pénzügyi háttér vevői és szállítói számlák kezelésével, több bankszámla és házipénztárak lehetőségével,
  • dokumentumkezelés, scannelt és elektronikusan keletkezett fájlok tárolása, partnerekhez, bizonylatokhoz, objektumokhoz rendelése
  • feladat- és projektkezelés csoportmunka szemlélettel, határidők kezelésével

Ez még nem minden!

"

További tulajdonságok:

  • rugalmas - modulokból épül fel, éppúgy megfelel egy kisvállalkozónak, mint a nagyobb cégeknek
  • megfelel az aktuális jogszabályoknak, NAV Online Számla kompatibilis
  • folyamatos fejlesztés
  • online számlázás, e-számla
  • minden eszközről használható: mobiltelefonról, IPhone-ról, tabletről is
  • platformfüggetlen: Windowsról, Mac-ről, Android-ról
  • bármelyik böngészőből használható, Chrome, Firefox, Edge, stb.
  • könnyen kezelhető, felhasználóbarát
  • támogatja az e-kereskedelmet: bármilyen webshop-pal összeköthető (API)
  • emailben küldi a számlát automatikusan, csatolmányként
  • automatikus fizetési emlékeztető/felszólítás emailben
  • bármilyen devizanemben számlázhatsz
  • telepítés nélkül, azonnal használhatod
  • otthonról is, home-office-ban VPN kapcsolat nélkül
  • korlátlan számú felhasználó
  • korlátlan számú partner
  • statisztika készítése, exportálás táblázatként
  • biztonságos: rendszeres karbantartás és mentés
  • angol nyelven is: memcsak a bizonylatokat lehet angolul is elérni, hanem a kezelőfelület nyelve is átállítható angolra.
  • és még sok más!

Nézd meg részletesen mit tartalmaznak a modulok, melyik verzió milyen modult tartalmaz!

ite when changes are made via PBX-->