Webáruház
Az eVIR támogatja a legnépszerűbb webáruházakat
Az eVIR bevezetése esetén nagyon sok minden automatizálható, egyszerűsíthető, a folyamatok összekapcsolódnak. Egy helyen tárolódik minden szükséges adat, komplex lekérdezésekkel segítik a cég működését.
Költség- és kötelezettségmentesen akár azonnal ki is próbálható!
B2C és B2B e-kereskedelemhez is eVIR!
Alkalmas egyéni vállalkozók, KKV, de akár nagyobb cégek részére is.
Az eVIR több, mint egy online számlázó program. Az online kereskedelem nélkülözhetetlen eszköze. Nagyon jól integrálható a népszerű webshopokhoz, mint pl. a WordPress alapú webáruházakhoz, amelyek WooCommerce-t használnak, az UNAS– és Shoprenter webshopokhoz is. Moduláris felépítéséből adódóan igen rugalmas, könnyen kezelhető, felhasználóbarát.
A webshopokba az eVIR-ben levő termékek közül a kijelöltek, de akár több ezer termék is szinkronizálódhat!
Teljes folyamatokat kezel, mindent egy kézben tart:
- teljes folyamat kezelése: ajánlatból vevői rendelés készítés, amiből ha szükséges készülhet szállítói rendelés, amit raktári bevételezéskor is fel lehet használni. A vevői rendelés alapján készletfoglalás automatikusan vagy manuálisan, igény esetén szállítólevél-, majd vagy a rendelés vagy a szállítólevél alapján számla készítés
- közvetlen kapcsolat WooCommerce webshoppal: csak az eVIR-be kell felvinni a termékek adatait, és az eVIR fel tudja tölteni a WooCommerce webshopba, a módosításokat is tudja automatikusan szinkronizálni, árakat, termék tulajdonságokat, képeket, pontos készletinformációkat akár pár percenként is szinkronizálni tudja. A WooCommerce-ben keletkezett rendelés adatait le tudja tölteni és ugyanabba a vevői rendeléskezelő részbe érkezik, ahol a többi külső B2C webshop, az integrált B2B webshop vagy a manuális rendelés rögzítés történik
- közvetlen kapcsolat UNAS webshoppal: csak az eVIR-be kell felvinni a termékek adatait, és az eVIR fel tudja tölteni a UNAS webshopba, a módosításokat is tudja automatikusan szinkronizálni, árakat, termék tulajdonságokat, képeket, pontos készletinformációkat akár pár percenként is szinkronizálni tudja. Az UNAS webshopban keletkezett rendelés adatait le tudja tölteni és ugyanabba a vevői rendeléskezelő részbe érkezik, ahol a többi külső B2C webshop, az integrált B2B webshop vagy a manuális rendelés rögzítés történik
- közvetlen kapcsolat Shoprenter webshoppal: csak az eVIR-be kell felvinni a termékek adatait, és az eVIR fel tudja tölteni a Shoprenter webshopba, a módosításokat is tudja automatikusan szinkronizálni, árakat, termék tulajdonságokat, képeket, pontos készletinformációkat akár pár percenként is szinkronizálni tudja. A Shoprenterben keletkezett rendelés adatait le tudja tölteni és ugyanabba a vevői rendeléskezelő részbe érkezik, ahol a többi külső B2C webshop, az integrált B2B webshop vagy a manuális rendelés rögzítés történik
- saját belső B2B webshop, ami lehet publikusan elérhető vagy zártkörű (előzetes regisztrációhoz kötött), valós idejű készletinformációval dolgozik, a partner a saját árait láthatja, tud olyan rendelést is leadni ami készletet foglal elkerülve a túlértékesítést. Láthatja a korábbi rendeléseit, számláit is stb.
- párhuzamosan akár az összes fenti webshop-típus is támogatható, mindegyikből egy-egy példány összeköthető az eVIR-rel
- a fentieken kívül egyedi webshop kommunikáció kialakítására is van lehetőség API hívásokon keresztül
- számlák és fizetési felszólítások, egyenlegközlők küldése akár közvetlenül emailben is
- komplex logisztika: minden egyes termékről lehet tudni, hogy mikor, kitől, mennyiért lett vásárolva, milyen raktárakban és bizonylatokon járt, majd mikor, kinek, milyen számlán lett értékesítve mekkora árréssel
- sokrétű árképzés: bármennyi árkategória kezelése, árkategóriánként akciós árak kezelése, partnerenként és cikk kategóriánként beállítható kedvezmények, partnerenként és termékenként megadható egyedi árak, stb.
- lehetőség van több telephely kezelésére, telephelyenként több raktár is lehet, minden telephelynek önálló bizonylat sorszáma van, a pénzügy viszont közös. Ezzel akár saját raktárkészlete is lehet a különböző webshopoknak, fizikai üzleteknek.
- komplett pénzügyi háttér vevői és szállítói számlák kezelésével, több bankszámla és házipénztárak lehetőségével,
- dokumentumkezelés, scannelt és elektronikusan keletkezett fájlok tárolása, partnerekhez, bizonylatokhoz, objektumokhoz rendelése
- feladat- és projektkezelés csoportmunka szemlélettel, határidők kezelésével
Ez még nem minden!
További tulajdonságok:
- rugalmas - modulokból épül fel, éppúgy megfelel egy kisvállalkozónak, mint a nagyobb cégeknek
- megfelel az aktuális jogszabályoknak, NAV Online Számla kompatibilis
- folyamatos fejlesztés
- online számlázás, e-számla
- minden eszközről használható: mobiltelefonról, IPhone-ról, tabletről is
- platformfüggetlen: Windowsról, Mac-ről, Android-ról
- bármelyik böngészőből használható, Chrome, Firefox, Edge, stb.
- könnyen kezelhető, felhasználóbarát
- támogatja az e-kereskedelmet: bármilyen webshop-pal összeköthető (API)
- emailben küldi a számlát automatikusan, csatolmányként
- automatikus fizetési emlékeztető/felszólítás emailben
- bármilyen devizanemben számlázhatsz
- telepítés nélkül, azonnal használhatod
- otthonról is, home-office-ban VPN kapcsolat nélkül
- korlátlan számú felhasználó
- korlátlan számú partner
- statisztika készítése, exportálás táblázatként
- biztonságos: rendszeres karbantartás és mentés
- angol nyelven is: memcsak a bizonylatokat lehet angolul is elérni, hanem a kezelőfelület nyelve is átállítható angolra.
- és még sok más!
Nézd meg részletesen mit tartalmaznak a modulok, melyik verzió milyen modult tartalmaz!