+36-20-220-4000 hello@evir.hu

Lépj velünk
kapcsolatba!

Előfizetéssel kapcsolatos kérdés

Az előfizetési- és demó lehetőségekkel kapcsolatos kérdéseidet itt tedd fel!

Technikai támogatás

Ha már előfizetőnk vagy, akkor itt tudsz segítséget kérni a rendszer használatával kapcsolatban.

\

Új funkciót szeretnél?

Ha nem találod azt a funkciót a rendszerben, amit fontosnak tartasz és más is jó hasznát veheti, küldd el nekünk javaslatodat!

DOKUMENTÁCIÓ

A rendszer dokumentációja elérhető a következő helyen: http://doc.evir.hu

GYIK

Gyakran ismételt kérdések

Csak jan. 1-én lehet számlázóprogramot váltani?

Nem, bármikor év közben is el lehet kezdeni az új program használatát, sőt, akár párhuzamosan is lehet használni több programot.

Lehet egyszerre több számlázóprogramom?

Igen. Semmi nem tiltja, hogy egy vállalkozás több számlázóprogramot használjon párhuzamosan.

Csak e-számlát lehet kiállítani?

Nem, sőt, preferált az elektronikus úton előállított hagyományos számla használata, mivel jelenleg ez a legelterjedtebb, legolcsóbban használható és mindenhol kötelezően elfogadandó megoldás. Számlánként szabadon eldönthető, hogy papír számlaként, vagy NAV hitelesítésű e-számlaként kerüljön előállításra.

Rendelkezik a program a NAV engedélyével?

Nincs olyan, hogy egy számlázóprogram NAV engedélyes, de természetesen a program megfelel a hatályos előírásoknak, eleget tesz a kötelezettségeknek. Folyamatosan végezzük a változtatásoknak megfelelő fejlesztéseket.

Lehet saját, egyedi próba rendszerem?

Igen, szívesen biztosítunk lehetőséget egyedi próba rendszer használatára, amely teljesen díjmentes és kötelezettségmentes. Az egyedi demó rendszerhez senki más nem fér hozzá és bármennyi ideig használható.

Mikor kezdhetem el használni a programot?

A megrendelést követően pár órán belül telepítésre kerül a rendszer a megrendelésben megadott cég adataival. Ezt követően e-mailben küldjük el az adminisztrátor jogú felhasználó nevét és jelszavát, amellyel azonnal el lehet kezdeni a használatot.

Van még tennivalóm a megrendelés után?

A NAV Online Számla adatszolgáltatás miatt regisztrálni kell a NAV-nál, és a kapott technikai felhasználó adatait a program beállításaiba át kell másolni.  Még az első számla kiállítása előtt el kell végezni ezt a regisztrációt.

A frissítések telepítése hogyan történik?

A program frissítéseit mindenkinek rendszeresen és egyedileg telepítjük a rendszert kiszolgáló szerveren, felhasználói oldalról nem szükséges semmilyen beavatkozás a legfrissebb verzió használatához.

ite when changes are made via PBX-->